Merhaba anneler 3 yaşında kızım konuşmuyor çocuk doktoru otizm olabilir dedi ama sadece konuşmuyor diğer hiç bir belirti yok doktor beni görünce tedirgin oldu diyor e normal hep iğne yiyor sürekli enfeksiyondan dolayı ondan korkuyor doktordan sorum şu kreşe yazdık yarım gün acaba konuşması gelişir mi belli başlı kelimeler var cümle kurma yok mesela sadece ‘su iç’ diyor sizce kreş konuşmayı geliştirir mi var mı başından geçen anneler lütfen yardım 🌸