Kızlar oğlum 2 yaşına gircek nisan 8’inde ve aşırı agresif yapma dediğimizi yapıyo hayır dedğimizde ise oturup ağlıyo gel oynayalım oğlum dediğimde biraz benle oynuyo sonra dağıtmaya başlıyo telefon verdik izlesin diye telefonu atıyo izlemiyo çizgi flm biraz izlerse normalde bir çocuk değildi asla uysal ve oyuncaklarıyla oynayan bir çocukdu ama son 2 haftadır bize kök söktürüyo fazlada dışarı çıkmıyoz hava soğuk cırt cırtlı kitap aldım çok güzel yapıyodu 2 haftadır onuda yerden yere çalıyo aşırı bana düştü blmyorum napcam dediklerimizi anlıyo ama yine bildiğini okuyo