catcilek misafir adına ne utanç verici bir durum 🫣 maalesef benim halımda kusuyor kızım kahveye uzanmış eli yanmıştı ben hemen silemedim tabi saatlerce kızımla uğraşmıştım daha sonra önce makine ile çektim benimki Türk kahvesi olduğu için sonra ıslak bezle önce birkaç kere durulayp daha sonra asprin leke çıkartıcı ile tabi tam çıkmadı sonra nette soda işe silin yazıyordu onunla sildim yine leke kaldı en son internetten bebeğim için doğal leke çıkarıcı aldım o cıkardı fakat daha sonra yine kusmuş yine sileceğim onunla vakit bulursam