Merhaba kızlar bneim ikiz çocuklarım var 1 yaşına girdiler yeni bizde önceden sallıyorduk ikisini şimdi kızıma kendimce uyku eğitimi verdim kendi kendine uyuyor oğlumda çok zorlandım Sallamayı bırakırken ilk etapta kucağımda evi gezdirerek uyutmaya alıştırdım sonra kucaktan yatakta tipislayarak alıştırdım şimdide yerde tipislayip yatağına koyuyorum aldıktan sonra eskiye nazaran biraz rahatım şimdi sizde kademeli şekilde bırakabilirsiniz