Sağımdan emzirmeden sonra sıtma tutuyor doğum yapalı 7 gün oldu (acil sezaryen) kasık gaz ağrılarım geçmedi tuvalete çıksam da ama şu emzirme sonrası 10 dk titreme işi normal midir acaba? Vücut ateşim yok biraz battaniye sarıldığım için yüzümün ısısı artıyor sanırım. Bir de uyurken de hala ateş basıyor ter atıyorum….