Kızlar doğum öncesi göğüslerim 90 bedendi. Şu an kızım 6 aylık halen emiyor. Emzirme sütyenlerimi 95 aldım ona rağmen küçük oluyor sütüm dört dörtlük olmamasına rağmen normalde zaten büyüktü şimdi daha da büyüdü. Zaten 10 kilo fazlam var hepsi üst tarafımda gibi hissediyorum kendime baktıkça canım sıkılıyor. Emzirme dönemi sonrası önceki halinden de küçülür diyorlar öyle olur mu? Lütfen akıl verin estetik yaptırıp küçültmeyi bile düşünüyorum.