Bizde ayni şekilde enfeksiyondsn ve sariliktan yattık ciktiginda emiyodu fakat verimli degildi emmesi mecburen mastit olmiyim diyr sagdim da verdim emzirerek de verdim sonra kilosu biraz toparlansin diye once doktoe mama verin dedi verdk sonra birakin. Dedi biraktm smdi bebegmde mama istiyo arada hem emxiriym iyi emmese sagiyorm mamada gunde iki kere belki. Geceleri de surekli kalkiyordm ama sanirim iyi bisey yapmıyorum artk kndi haline birakiyorm ☺️ teşekkür ederim kizlarrr