Kızlar kızım 35 haftalık 2,800 doğdu şuan 9,500 falan anne sütüyle büyüdü… bi yakınımızın da oğlu var mama ile besleniyor(bunu yadırgadığım için söylemiyorum asla) ama o benim kızımdan daha toplu daha kilolu ve kızımdan 2 ay kadar küçük… onu gören herkes benim kızıma zayıf diyor…. Bu da benim canımı sıkıyor ben sizlerinde fikrini almak istedim, kız bebek anneleri yardım please 🩷🙏🎈