Doğumdan sonra doğum benim için çok dehşet verici bir şey olarak kaldı yani hala aklıma geldikçe böyle irkiliyorum benim için çok ürkütücü bir şey oldu resmen spiral taktırmayı düşünüyorum ama yumurtalıkları tembelleştirdigi bir daha çocuk istersem çok zor olacağını duydum ne kadar doğru ilerde çocuk istersem zorlanır mıyım yapmakta