2 gun denedim alistirma grubu 1.5saatlik ama benimki kapıyı kapatma diye aglamaca benden de ayrilmadi en son öğretmen içeri alalım sizi dedi ama yine yanımdan ayrilmadi pek öyle yoruldum ki bide tanıdığı ortam tanıdığı arkadaşları bırakıp gitsem daha mı kolay olur tecrübesi olanlar ??