Kızlar selam birşey sorucam kararsız kaldım isimli çikolata mevzusu 1. Oğlumda da istedim ama yaptırmadım bu sefer 2. Oğlumda yaptiriyim bari içimde kalmasın artık diyorum bu sefer ilk oğluma haksızlık mı olmuş olur yada Göktürk doğdu Arel abi oldu gibi mı yazdirsam acaba fikir vericek olanlar varsa yazabilir mi birde Instagram da iyi güvenilir daha önce sipariş ettiğiniz bı yer var mı