Glfdnaktr merhaba, sizi görünce gün boyunca yaşayamadığı tüm duyguları sizinle yaşıyor. Yani şöyle düşünün bütün gün kendinizi bastırdınız gülücükler saçtınız iyisiniz. Sonra en yakın arkadaşınızı ya da eşinizi gördünüz ve döküldünüz. Ağladınız bağırdınız çağırdınız seslice güldün0z. Neden? Çünkü rahatsınız duygularınızı regüle edecek birini buldunz. Çocuklarda annelerini görünce tam olarak bu iç dökmeyi yaşıyorlar.
Müsaade etmeliyiz.