Kızlar bebeğim 2 aylık aşırı gazlı hiç Bor damla ise yaramadı daha kötü yaptı Oğlum sürekli ağlıyor ne yapcagımı şaşırdım kayınvalidem eşime de bebekken anosan vermiş ıyı geliyormuş bende verme taraftarı degılım ama bebeğim susmuyor sürekli ağliyor 🙁🙁 artk yorgunluktan kollarım ve belım tutmuyor ayakta duramıyorum 3 gündür