kubratagram Kızlar oğlum 13 ayını geçti ama hala yürümüyor koltuktan bi yerlerden tutup kalkıyor sıralama yaparak yürüyo ama bağımsız yürümüyor ayakta bağımsız dursun diye bırakıyorum hemen düşüyo normal mi doktora göstermeli miyim
jap kubratagram yürümenin üst sınırı 18aydı yanlış hatırlamıyosam. Sabırlı ol sadece zamana ihtiyacı var demekki. Yürüme arkadaşı kullanabilirsiniz
GayeAlparslan kubratagram 13 ay 17 günlüğüz benimkide henüz yürümüyor neden kafaya takıyorsunuz ki her bebeğin gelişimi farklı
Saglikcibiranne kubratagram benim oğlum da bahsettiğiniz gibiydi ve 16 aylık yürüdü. Ben de çok kafama takıyordum ama çok şükür hiçbir sorunu yoktu yalnızca hazır hissetmiyordu 😁 üzülmeyin yürür inşallah. Oğlum geç yürüdü ama dengesi çok iyi kolay kolay düşmez. Yürür yürümez koşmaya başladı diyebilirim dert etmeyin sevgiler 🌸