Deletedmom_98 İki seçeneğimiz var. 😊 1.Tablet. Akülü araba. Cevap vermek isteyenler lütfen soruya cevap versin. Soruyu saptırmayınız.
beyser Deletedmom_98 kesinlikle akülü araba tablete neden maruz bırakacaksınız ki çocuğunuzu bir bağımlılık oluşuyor zamanla çocuklarda
ppzeynep Deletedmom_98 Sorunuza cevabım akülü araba (Saptırmak istemiyorum lakin akülü arabaya çok güzel bir alternatif önermek isterim. Berg Reppy Racer 4 tekerlekli gokart arabası. Oğlum nerede sürse her gören soruyor.)
Gunesaryamom Deletedmom_98 tablet neden desem peki bize sormussunuz ben de akullu arabayi daha mantıklı buldum ve daha çok vakit geçirebilir 10 aylık kızıma aldım baya severek vakit geçiriyor hem evde hem dışarıda ilgisini çekebilir
MorVosvos Deletedmom_98 tablet çok oyalar hiç sıkılmaz, ama akülü arabadan bir süre sonra sıkılacaktır kesinlikle. Bu doğrultuda seçebilirsniz
patilianne Deletedmom_98 3 yaşında bir çocuga tablet alırsanız o ekran sınırlı kalmaz mutlaka ekran bağımlısı olur
Batuhaannn Deletedmom_98 eğer bütçeden sıkıntı yoksa globber bisiklette alabilirsiniz sürebileceği bi yer varsa çok hoşuna gider bence
sezer2022 Deletedmom_98 akülü arabası olan arkadaşlarım bin pişman, hem yer kaplıyor hemde eskisi kadar dışarı indir çıkar zor diyorlar,, tablet içinde teknoloji çocuğu bunlar illaki alınacak yani sınır konulduktan sonra olabilir
Deletedmom_98 Gunesaryamom Çizgi film izliyor kısıtlı olarak. Telefon vermek istemıyorum açıkçası eline
saribez Deletedmom_98 ekrana yakından bakacak ve tableti olduğu için daha fazla izlemek isteyebilir. Gözleri açısından 🥴😭
aras4823 Deletedmom_98 çok farketti 👏👏 benim telefonumdan uzak dursunda ne yaparsa yapsın sizin mesele boşuna sormuşsun bu soruyu kendi kendinize vermişsiniz cevabı zaten
taa Deletedmom_98 telefon tablet farkı ne peki ? Biri daha büyük ekran sadece ve daha kötü değil mi . Tv den çizgi film açmak daha mantıklı . ( bana göre onda mantıklı değil tabi de seçeneğin bu olduğu için dedim .
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_98 akülü araba bence de. Tablete alışınca sürekli istiyorlar malesef. Akrabamın kızı var telefon bağımlısı sınır süre tanınıyor asla önceden biraz verir alırdı ama sonradan kendisi vermedi annesi de alınca ağlama krizine giriyor asla susmuyor 4 kişi baş edemiyoruz. Siz bilirsiniz ama ben olsam araba alırım.
Aybirkorunbe Deletedmom_98 Bence tablet için biraz erken gibi teknolojik aletlerle ne kadar geç tanışsa o kadar iyi akülü araba tercihiniz olmalı kaç yaşında bu Arada🙏
Deletedmom_98 Aybirkorunbe Hediyesi alındığında 3 yaş olacak. Çizgi film izliyor o sebeple tablet bizim için gerekli de karar veremedim.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Deletedmom_98 Bence de akülü araba almanız daha güzel olur bundan sonra havalar da açılır zaten sürekli dışarıda gezmiş olursunuz.