kızlar oğlum 14 aylık ve bugünden beri hiçbir şey yemedi sadece sabah kahvaltısı ve öğleden sonra yediği ve formül mamayla zaten dün gece sahura kalktım 3′te uyandı 6.00′da uyudu sabah ise 10 gibi uyandı öğlen uykusunu uyutamadim saat 4′te uyudu akşam 5.30′da falan uyandı şimdi ise ıspanak yemeği verdim yemedi yoğurduyu seven birisi yoğurdu da yemedi pilav verdim yemedi sulu köftenin köftelerinden verdim onu da yemedi önerebileceğiniz hafif bir şeyler var mı bir zoru var ama anlayamadım ama öyle huzursuzluk ağlamak falan yok sadece iştahı yok önerebileceğiniz bir şey var mı