Kızlar lütfen yardim edin kızım bugün 2 aylık oldu iki gündür bizi mahfetti sürekli ağlıyor kucağa alıştı desem kucakta da ağlıyor hiç bı şekilde susmuyor sadece emzirirken susturabiliyorum uyuyakaliyor öyle yatağına bırakınca beş dakka sonra tekrar uyanıp tekrar başlıyor yapicami bilmiyorum artık annem gile geldim yardımcı olsunlar diye bu geçici mi yada atakmi bilen varsa yazsın Lütfen