4747- Hayırlı akşamlar bugun aşı olduk iki ay aşısı bebeğim cok ağlıyor çok huysuz birden 3 tane aşı yapılırmı
SevimliHayaletCasper 4747- senelerdir bu şekilde yapılıyor. Ateşi çıkarsa ateş düşürücü verebilirsiniz
4747- Deletedmom104 çok huysuz ağrı kesicide hemen verme ateşini indiremezsen ver dedi çünkü aşının etkisini düşürüyormuş
4747- sugarmomy çok huysuz ağrı kesicide hemen verme ateşini indiremezsen ver dedi çünkü aşının etkisini düşürüyormuş ilaç veriyimde etkisini düşürsun ne yapayım ya
Deletedmom104 4747- Ben aşıya gitmeden vermiştim sorun yaşamamıştık, isterseniz verin en azından huzursuzluğu gider
EbruBoluKaya Bizde 3ünü aynı anda yaptırdık zaten çoğunlukla öyle oluyor bizde de ufak huysuzluk oldu ama ateş olmadığı için ilaç vermedim bol bol emzirip temas ettim çok huysuzsa verebilirsiniz
busratrnn 4747- Biz o aşıyı 24 gün önce vurdurduk 24 gündür başka bi bebek sanki böyle bir huzursuzluk ağlama krizi olamaz yani ne zaman geçecek diye dua ediyorum artık
Lugesyaa 4747- bizimde dün aynı şekilde yapıldı aşıdan 12 saat sonra ağrısı çoğaldı ayakta gezince sakinleşti bugün iyi çok şükür