Merhaba kızlar.
Oğlum 3 aylık oldu. (Kolik bebek) Atak dönemimi bilmiyorum ama meme emme pozisyonuna getirdiğim zaman ağlamaya başlıyor. Zar zor yürüyerek tutturmaya emzirmeye çalışıyorum. Mama verincede Biberonla ağzında oynuyor . Yaşayan var mı bunu 😩😩