Kuzum öncelikle sıvı yağ çok sağlıklı değil ya tereyağ yada zeytinyağ kullan bence.. Ben kahvaltıda yumurtayı haşlanmış sevmediği için omlet yapıp veriyorum kendi yaptığım lor peynir salatalık.. Mesela yarın kırmızı biberli azcıcık dereotlu omlet yapıcam akşamada sebzeli mücver düşünüyorum..