Selam annişler. Oğluşum 3 ay 6 günlük. Şuan herr ay düzenli gittiğimiz bir çocuk doktoru yok. Sağlık ocağına düzenli gidiyorum. Rota virüsü aşısının ilk doz için 15 haftaya kadar zamanı varmış hesaplayınca benim oğlum 14 haftalık. 1 ay sonra da 2. Dozu oluyormuş. Ekstra menenjit de yapılabilirmiş bu zamanlar. Aile hekimi biraz anlattı menenjit biraz karışık geldi dozları işte şimdi yapılırsa 2 doz 1 yaşında vurulursa tek doz oluyo gibisine. Neyse siz yaptırdınız mı bu özel aşıları? yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada 1 doz rota ve 2 doz menenjit toplam 6 bin lirayı buluyor. Ve 1 - 2 ay sonra tekrar yapılacak aşağı yukarı 12-13 bine tekabül ediyor toplam. Bizi çok zorlayacak. Öncelik olarak hangisi daha önemli veya ikisi de mi bilemedim yorumlarınızı bekliyorumm