Aleyunll ben özelde yaptırdım ama implantı eczaneden alıyosunuz zaten devlette de taktırabilirsin bence. Ben doğum yaptıktan sonra ilk bi hafta hastalandım bidaha olmadım ama doktorum normal olduğunu bi seneye kadar hastalanmayabileceğimi söylemişti implanttan bağımsız