Yeğenim var 2020 doğumlu 35 haftalık doğdu. Arada kekeliyordu biz heyecanlanıyor düzelir dedik ama düzelmedi. Deprem zamanı da yengem korkudam çok bağırmış sanırım ondan da korktu. Bide üstüne pipiden ameliyat oldu kekemeliği geçmedi. Doktora götürdüler bazı kelimeler vermiş yengem onları tekrarlattırıyordu hece hece yapın demiş amaç yavaş konuşsun eğer heyecandan kekeliyorsa düzelsin diye ama bugün kontrole gittiler düzelmek yerine artmış kekemeliği kelimeleri çıksrtamıyormuş tıkanıp kalıyormuş. Doktor artık bu bizlik değil rehabilitasyona gönderin demiş. Genetik var mı ailede genetikse işimiz çok zor ama değilse daha kolay aşılır demiş. Genetik olarak iki tarafta da yok. Sanırım rehabilitasyon merkezine gönderecekler. Böyle bir durum yaşayan duyan bilen var mı neler yapılır nasıl aşılır fikri olan varsa yardımcı olabilir mi