Guz06 İyi günler hanımlar emzirme döneminde ombre yaptırmak istiyorum bebeğim 7 aylık boyayabilir miyim acaba ? Bilenler yardımcı olursa sevinirim
miiraymn Guz06 benim doktorum problem olmaz dedi 1aylikken boyatmistim bir sıkıntı olmadı hala da yok
Runkli06 zeynepst açıcı vuruldumu saça bende bugün açtım ama sütü sağdım atmaya kıyamıyorum vermeyede korkuyorum 😢
zeynepst Runkli06 canım boya yenen bişey olmadığı için sütüne karışma ihtimali yok yediğin şeyler sütünü etkiler sadece