merhaba 6 gün önce oğlumun 38 39 derece ateşi oldu devlet Hastanesi’ne gittik domuz gribi salgın olduğunu söylediler azeltin şurup oselmir verdiler antibiyotiği 3 gün kullandım oselmiri hala kullanıyorum ardından benim içim rahat etmedi özel hastaneye götürdüm orada kulak iltihabı olduğunu söylediler klamer verdiler oselmire devam dediler ben boğaz enfeksiyonudur diyerek ayrıca KBB ye götürdüm o da boğaz enfeksiyonu dedi 3 doktor da farklı bir şey söyledi ben en son klamer ve oselmeri kullanıyorum crp si 6 gün önce 10 civarıydı son 3 gündür ateşimiz yok ama çocukta da bir değişiklik var hasta halsizdir diye düşündüm ama sürekli uyuma halinde sabahtan akşama kadar yatıyor sadece su içmek için uyanıyor bu ilaçların yan etkisi midir ne yapacağımı şaşırdım oğlum 2 yaşında. Sizin başınıza geldi mi aşırı huzursuz uyanıkken sadece kucakta kalmak istiyor gözlerime bakmıyor baygın baygın bakıyor hali yok