Kızlar kızım 2 ay 1 haftalık. Son 2-3 gündür gündüzleri çok uyumaya başladı. 2-3 saat uyuyup uyanıyor. 1 saat kadar uyanık kalıyor sonra tekrar 3 saate yakın uyuyor. Akşam 7’ye kadar yaklaşık bu şekilde düzeni. Gece uykusunu iyi yapması için akşam saati uyutmamak gerektiğini okumuştum ama çok mu erken şuan bunun için? Normal mi?