1gunes Kizlar oglun 13 aylik ve pipetten suyu cektiremiyor nasıl öğretip alistirabilirim ? Disleri kasindigi icin en bastan bu yana pipeti isirmaya calisiyor.
Bugleminannesi28 1gunes normal bir pipet alın suyun içine batırın üst tarafını parmaginizla tıklayın alt kısmını bebeğinizin ağzına koyun ve yavaş yavaş parmağınızı çekin oda aşağıdan emiyormuş çekiyormuş gibi yapacak bir kaç kez deneyin anliyorlar bu sekilde yaparsaniz isirmaz ama direk agzina verip cekmesini beklerseniz ısırır oyun sanar kızıma 6 aylik olduğunda ek gıdaya geçtiği gibi direk pipetli suluk aldım ve onda icirdim şuan 16 aylik hala içiyor
papatyam-34 1gunes Oğlum 8 aylık iken alışmıştı ben kendim içerek gösterdim sonra kendisine uzattım hadi sende çek dedim öyle öyle bir kaç günde alışmıştı sizde önce kendiniz için hadi sende çek şimdi sıra sende gibi konuşun belki yardımcı olur bi kere çektikten sonra gerisi geliyor zaten hoşlarına gidiyor
Mysmrtfrt 1gunes ben 6aylık olduğunda ek gıdaya başlarken ilk suyu da pipetli sulukla verdim direkt çekmeye başladı o aylarda emme ve içine çekme refleksleri daha kuvvetli oluyor sanırım o yüzden kolay öğrenmiş olabilir. Şu an 13 aylık hala pipetli içiyor. Siz de ona hüüüp emelim falan diye direktifler verirseniz ya da büyük bir pipetle saydam bardakta görünecek şekilde kendiniz oyun gibi gösterirseniz daha kolay öğrenebilir sağlıkla büyüsün inşallah 🥰
1gunes Deletedmom_111 evet ya disi kasiniyor herseyi isirmaya calisiyor 8.aydan bu yana. Mamajoo dan aldigim suluk un da agiz kismini çiğnemiş yırtmış. Artik pipetliyi verdim onu da isirmaya çalışıyor.
Bugleminannesi28 1gunes deneyin bu şekilde hep zaten 3-4 deneme sonrasi alınıyorlar direk ağzına verdiğinizde pipetli sulugu oyun sanıp dış kasiyici sanıp isiriyorlar… Kendisi de işin mantığını anlayınca çok zevk alarak içecek:)
Semaaa39 1gunes 7 aylıkken munchkın pioetli suluğunu oynaması için vermiştim. Fılfıl diye çekilen su sesini duymamla şok olmam bir olmuştu. Direk kendi içmeye başlamıştı. Munchkın tavsiye ederim bi deneyin
Mysmrtfrt 1gunes bizimki de ondan. Benim oğlan hem suyunu içiyor hem de dediğiniz gibi ısırıyor su içmediği zamanlarda da sürekli elinde. Munchkin suluk çekmesi zır bir suluk ben çekerken zorlanıyorum ama bebekler içiyor nasıl oluyorsa. Yukarda birisi yazmış parmakla tıklayarak diye bana çok mantıklı geldi deneyebilirsiniz inşallah işe yarar
Mysmrtfrt 1gunes ya bi şey sorcam sizi happymomdan hatırlıyorum sanırım orda da isminiz aynıydı hamileliğimiz aynı gün gidiyordu sohbet etmiştik orda doğru mu hatırlıyorum acaba😅
nescafebagimlisi Bende 15 aylıkken post açmıştım normal pipetten içemiyordu , avent pipetli suluk aldım suluk gelir gelmez denedim ve yarısını içmişti , şimdi işine gelirse içiyor gelmezse bardaktan içmek istiyor sanırım küçükten alıştırmak gerekiyormuş 🫠
arasardaannesi 1gunes hazır kutu meyve suyu alın onda azcık bastırınca cektı kendı bıkac kerede öğrendı meyve suyunu vermk ıstemezsenız ıcını bosaltıp suda koyabıırsınız
1gunes Mysmrtfrt bende 24 subatta sezeryan ile dogum yaptim 39.haftamda🤣 masallah buyuttuk bebisleri.🙏💖
Tansukiz 1gunes ben 10 aylıkken falan alıştırmıştım tabi kolay değil öğrensin diye hiç su içmeyen ben günde 2 litreye yakın su içtim 2 günde çözdük olayı şimdi alır eline kapağını açar içer geri kapatır karşısına geçtim gösterdim emmesi gerektiğini dilini nasıl koyması gerektiğini nasıl çekeceğini göstere göstere alıştırdım şükür