4 buçuk aylık sadece anne sütü alan bebeğim haftada 1 bizim zeytinyağı desteğimizle kaka yapıyor ve yoğun kıvamlı oluyor. 3 haftadır bu şekilde. Normalde günde defalarca yapardı. Sebebi sizce nedir? Başına gelen var mı? Endişelenmeli miyim? Şimdiden teşekkürler..