kiymttt00 sırtüstü yatarken yapılır mı hiç direk boğazına kaçar şiddetlide basılıyor bide tehlikeli yani yan tutup öyle sıkmalısınız 0-3 ay yan tutularak yapılır 3 aydan sonrası kafasını öne eğerek yapılır. Ben bi kere denedim nasıl bi etki yapıyor diye gerçekten hızlı sıkınca anlık gib nefes gidiyo😂çünkü bizde ilk baslarda yaptıgımızda cocugum ilk bi iki saniye bi tıkanıyor ondan sonra cıkıyor