Merhaba,benim oğlum da 20 aylık. Bir kaç defadır o da elektrik süpürgesi çalıştırırken ,arabada koltuğunda otururken camını açmıştık o sırada kulaklarını kapadı. Sanırım son bir ay da üç yada dört defa tekrarladı. Tepki vermiyorum ki yapmasın diye. Otizm den şüphelenmiyorum çünkü hiç bir belirtisi yok fakat neden bunu yapıyor diye de sürekli düşünüyorum. Sizin oğlunuz ne durum da. Hala devam mı ,Geçici bir şeydir diye tahmin ediyorum