Kizlar kızımın boğazına emzirirken sürekli süt kaçıyordu. Ne kadar sagsamda dik tutsamda her türlu kaçıyordu dün 1 aylık olduğu için kontrolümüz vardı doktora şikayetimi belirttim ve hiriltisi olduğunu soyledim. Burnunu her emzirme öncesi temizlediğimide . Bana bir probiyotik yazdı ve dünden bugüne sadece 1 kere çok hafif kaçtı oksurerek kendisini kurtardı. MAFLOR plus damla sabah akşam önerdi bize. Sizde doktorunuza danışın. Bebek emerken kustugu için refluden kaynaklı o yüzden genzine süt kaçıyor saniyormusum. Belki bu bilgi sizlerede yarar.