civcivoz yok hiç kafan karışmasın 1 ay boyunca tabiki onları yemeyecek örnek olsun diye söylemiştir. Bi gün yumurta denedin, bi gün kabak, bi gün yoğurt, bi gün avokado vs yani 2 günde bir değişik şeyler dene ama önce karıştırmadan tadım yaptır. Avokado al olgunlarından çatalla güzelce ez, yanına da muz ez ama azıcık azıcık dene hepsini bitirmiyorlar ilk başta. Bide tek öğün max 2 öğün olarak ver çünkü vücudu yemek yemenin nasıl bişey olduğunu bilmiyor kabızlık falan olmaması için ilk öğünlerini günde bir yada iki olarak düzenlersin. Tadımları bitince Denediğin meyve sebzelerden püre yaparsın çorba yaparsın öylelikle verirsin. 1 ay boyunca sadece doktorun yediklerini tabiki de vermemelisin çeşit çeşit meyve sebzeyi tattır en son bunlardan püre yaparsın. Yasaklı gıdaları var onları vermiyorsun 1 yaşından önce. Bal patlıcan(vitamin değeri yok ben hala yedirmedim 1,5 yaş), çilek gibi. Sonra ufaktan yemeye alışınca iki üç çeşit besinden tabak yapar öğünleri arttırıp ara öğün de koyarsın. Bide yumurta için 6ayın sonuna gelince tadım yaptırabilirsin.