Sedossh 2 yaşında oğlum. En az 10 kez uçmuştur. İlk uçuşu 4-5 aylıktı herhalde. Basınçtan vs hiç sorun yaşamadık. Kalkarken de inerken de biberonla mama verdim ya da emzik verdim. Her zaman en ön koltuktan alıyorum, önü tamamen boş ve baya geniş. Kucağımda sıkışıp kalmıyoruz. 2 yaşından 2 gün sonra da gayet yetişkin ücretiyle uçtu 😂