iremnurdemir aynen bende 4 aya kadar herşeyi yedim içtim 2 tane alerji uzmanı gördü iki kere deri testi yapıldı özel klinikte koldan yaptılar orda süt yumurta balık susam düşük seviyede buğday çıktı sonra üniversite hastanesinde prof götürdüm gene deri testi yapıldı bu sefer sırttan test negatif dedi hiç bişeye alerjisi çıkmadı kafamız allak bullak oldu bana diyeti yavaş yavaş aç ek gıdaya başla dedi nyse ben fırınlanmış sütlü kek yaptım yedim bir sıkıntı olmamıştı 1hafta sonra da tek yumurta ile kek yaptım çocuk perişan oldu hırıldı başladı gözlerinin altları kızardı suratını kaşımaktan uyuyamadı yumurta alerjisi kesin var hemen kestim kek yemeyi inşallah geçer işte drların bile testleri farklı deneme tahtası gibi çocuk asla güvenmiyorum bu testlerin doğruluğuna belki daha başka şeylere de var artık deneme yöntemiyle bulucam..