Bugleminannesi28 Ya valla çok hatırlamıyorum ama 15 20 güne düzeldi. Parmağın ortasında kıkırdaktan kırıldı işte. Ayağımın üstü morardı, şişti falan. Sonra morluğu yavaş yavaş geçti şişliği indi. Bir süre daha yürürken falan batıyordu. Önemsemedim çok fazla. Sonra kendi kendine acısı azaldı geçti. Yanındaki parmaklarınıza sabitleyin parmağınızı. Bamtlayin, bir şey yapın sabit kalsın