Herkese merhaba
Diş çıkarma sürecine şahit olmadım hiç 5 tane yeğenim var anlatırlardı ama bilmiyorum yani bebeğim 1,5 hafta öncesine kadar gülücük saçıyordu 1,5 haftadır kök söktürüyor bize vallahi mahvolduk 1 aydan fazladır salyası aşırı çoğaldı alt diş eti son bikaç gündür şişik sanırım çok göstermiyor takip edemiyorum ama böyle ince küçük çizgi gördüm gibi önceden yoktu ona eminim sürekli ağlıyor susturamıyoruz calpol veriyorum arada o da çok fayda etmiyor galiba he bir de bazen eli sağ kulağına gidiyor kepçesini kaşıyor gibi yapıyor bunlar belirti mi?
Allah aşkına biri şu süreci anlatsın ne zaman çıkıyor dişi belirtilere göre neler yapmalıyım onu da bilmiyorum tam güzel bilgi de yok en güzeli süreci atlatmış birinden öğrenmek dedim yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏻