Kızlar selam, 2 aylık bebeğim gündüz memeye geldiğinde ağlamaya başlıyır. 2 saatte 1 emzirmeye calısıyorum. Aç mı değil acaba? Uyku arasında 8-9 dk emiyor uyandığında yine ağlıyor memede. Gece böyle bir sorun yaşamıyoruz 3 saatte 1 emiyor. Sağıp gün içinde biberonla veriyorum. Bnm gibi sorun yaşayan var mı?