Mlk026 Merhaba arkadaşlar bugün aşımızı olduk oğlum uykuyu sevmeyen bir çocuktur aşı olduktan sonra 2 saattir kesintisiz uyuyor ateş vs normal sizde yaşadınız mı bu durumu uyku halsizlik yapar mı
Ozra Mlk026 yarun bizde olucaz bende ateş falan yaparmı diye merak ediyorum ama ası sonrası uyku normal diye biliyorum
Ozra Mlk026 şuan hasta değil zaten bir tek burun akıntısı vardı ekstra bir rahatsızlığı yoktu yinede olurmu yan etkisi acaba
Mlk026 Ozra ufak bi belirti varsa bile yaptırma derim menejit aşısını o şekilde yaptırdım 1 hafta da zor geçti
Tuba003 Ozra o burun akıntısı bizde de 1 hafta vardı başka bi hastalık belirtisi yoktu ama geçti şimdi acaba alerjik bi durum olabilir mi diye düşündüm ben havalardan kaynaklı