Aslında eşinize bir yönde hak verdim. Tabi sütünüz geliyorsa verin ama bebek iyi beslenmeli. Mamalara karşı nedir bu tavır ben hâla çözemiyorum. Anne sütü alan çoğu bebekte sürekli hasta oluyor zaten , mama verdin diye hastamı olacak? Aç mı kalsın. Benim sütüm gelmedi mesela oğlum şuan 6 aylık mamayla büyüdü. Biz hastane nedir bilmeyiz resmen. İlk 1 ay 60 lık veriyordum. 2.ay 90lık. 3.aydan sonra çıktım tabi. Şuan 6 aylık hem mama hem ek gıda. Dün doktor komtrolundeydik doktorum bebeğime bakıp bu nekadar sağlıklı maşallah önde gidiyor ayına göre dedi. Kısacası bebeği aç bırakmayın derim. Ciddi sorunlar çıkabilir sonra. Doktorunuzlada görüşün. Danışın