Kızlar bebegim 8 aylk ilk günden beri kusması bitmedi hic sütumü sagarak veriyorum günde iki kere ek gıda veriyorum gerisini süt artı mama olarak alyo süt ve mama içtgnde daha çok kusuyo doktorumuz ek gıdaya gecince gecer falan dedi ama hala geçmedi varmı bizim gbi olan ne yapılabilir bu durumda nasıl geçer bu kusmak?bide 8 aylk ek gıda günde kaç ögün veriyosunuz?