Hmnn Bebeğim 3 kilo 80 gram doğdu. Şu an 5500. Ve doktorumuz kilosu sınırda mama takviyesi yapabilirsin dedi. Böyle bir durumla karşılaşan var mı sevgili anneler 🥹
Meslisssas Hmnn benim oğlum 2590 doğdu 4. Ayda 5850 çıktı doktor normal dedi ancak biz mama kullanıyoruz oğlum memeyi bıraktı
Hmnn Meslisssas biz en başlarda mama kullandık 3 gün sonra memeye geçtik. Sağlık ocağında ki doktor gayet iyi dedi. Özelde gittiğimiz mama takviyesi yapabilirsin dedi…
Cileklipastam Hmnn googleda var bikac resim gordum birisi bu ![https://mutluresim.com/images/2024/03/27/zIyveg.jpg(https://)
Berosmumy Benim kızım da tam bugün 4. Ayına girdi 2600 doğdu kilosu 5950 çıktı doktoru iyi dedi yani mükemmel bir fark yok hemen sınırda mı oluyormuş öyle acaba