Esraprm ya bu kendisi yiyor meselesi tam bir instagram abartmasi. Kizim 2 bucuk yasinda cikolatayi kendisi yer mesela bir gram bile ziyan etmez. Ama koy bakalim taze fasulyeyi kendisi yiyor mu🤪 Takilmayin hic 7 aylikken saclarin yemek olmasi ve yerlerin batmasi cok tatli geliyordu bana da ama simdi sifir tahammul😅 inadina kafaya surmeler, kofteyi suya batirip yemeler, tv karsisinda/tuvalette/yatakta yemek istemeler… bitmiyor da bitmiyor🙃