Kizlar bebeğim 16 günlük geçen hafta sarı diye bir gün fototerapi gördü mavi isikmaltinda kaldi bir gün rengi beyazladi sariligi gitti eve geldik eşimin cezaevi sorunları olduğu için galiba sütüm yetmiyor sıkıntıdan mamaya da başladım gözlerinde gitti sarılık ama yüzünde vucudunda var biraz ve günde sadece bir kere kakasını yapıyor oda çok kötü kokuyor ve böyle katı kıvamlı koyu sarı renkte acaba mama verdiğim için mi sadece birkere kaka yapıyor sürekli emziriyorum mama veriyorum ara ara çişini yapıyor bezi doluyor ama kakasını sadece bir kere yapıyor bir günde bu normal mi ikinci çocuğum ama ilk bebegimde böyle sorunlar olmamıştı sık sık kaka da yapıyordu ama mama kullanmamıştım mamadan mi kaynaklaniyor acaba bilen varsa yazarsa iyi olur