Kızlar benim 2.5 yaş kızım 9 aylık oğlum var oğlum kaza kursunu oldu iyi ki olmuş ama aşırı zorlanıyorum bittim resmen cahillik yapıp akıllanmadık 9 aydır geri çekilme İle korunuyorum adetim çok düzenli gelir ayın 30’unda olacağım üç gün kaldı ama aşırı stresliyim gelecek mi gelmeyecek mi diye çünkü yumurtlama gününde yine yapmışız geri çekilme yöntemi ile sizce bir şey var mıdır