Bugün kontrole gittim bebeğim birazcık fazla kilo almış bende hem mama hem de emziriyorum dedim mamayı günde kaç kere veriyorsun dedi bende 3-4 defa 60 ml dedim doktorda anne sütüyle kilo almış mamayı bıraktır ve 3-4 saate bir emzir sütün iyice dolsun öyle ver dedi anca 80-90 ml çıkar sütüm bebeğim 2 aylık ve memede çok durmuyor atıyor kendini yani biraz aç bırakıp memeyi tutmasını sağlıycam bu durumu yaşayan var mı 😕