5 aylık olduk, doktorumuz 3 gün kuralıyla tadım yaptırmaya başla dedi bende yapıyorum. Ama tadımdan sonra oğlum göğüsümüz zor tutmaya başladı ve günde atıyorum 5 kere emiyorsa beni 2 ye 3 e düştü. Büyüdüğü ıcın de az emer diyolar. Bılemıyorum ya ek gıdaya başladım diye mi yoksa büyüdüğü ıcın mı? Yasayan var mı?