doga1 oglusunarastirmagunlukleri kiwi elektrikli kullandım sezaryen sonrası sütümün gelmesini sağladı çekimi gayet güzel sonrasında da bebeğim yoğun bakımda yattığı için tam kurtarıcım oldu
Kuzeynepp oglusunarastirmagunlukleri bn lansinoh almştm elektrklı bıkac kez kullandm hatta biberonu sıfır hiç kullanılmadı 2. El almayı düşünürseniz su anki fiyatı 2 bn 700 tl ye verebilirim.
pivpivpivahmedmuhsin oglusunarastirmagunlukleri Ben Lansinoh elektrikli kullandım. Gayet memnundum. Sütümü çok güzel sağıyordu. 🌸
nevermore 3 marka kullandım Philips avent hiç memnun kalmadım Medela çok iyi memnunum Baby mom(e bebek) kablosuz pompa aldım en son hareket halindeyken kullanabilmek için ondan da memnunum.
bilmem nevermore bende aldım da baby mom az süt çıkarıyor yanlış mı kullanıyorum acaba 7 dk dan sonra gelmiyor
nevermore bilmem ben dakika çok tutmuyorum da yaklaşık 15-20 dk da 150 ml falan çıkıyor iki göğüsten. Ama hiç kontrol etmiyorum kaç dk dan sonra süt gelmiyor diye 😶
nevermore bilmem üzerime sıkı bir atlet giyiyorum kaymasın diye başka ekstra bir şey yapmıyorum sanırım😅
bilmem nevermore teşekkür ederim tekrar denedim oldu bu sefer sütüm azalmış herhalde o zamanlar cihaz iyi çekmiyor sandım