Kizlar artık sastim kaldim son 15 gündür bebeğim gündüz uykularına geçirirken resmen çığlık çığlığa ağlamaktan helak olup uyutuyorum napsam uyumuyor gündüz uykuları da azaldı. Bu benim bebeğim mi diyorum sakin uslu bebek gitti başka bir bebek geldi sanki. Günde en az 3-4 uyku birer saatle yapardı artık iki saat gündüz zor uyuyor geceleri bir şekil uyutuyorum çok şükür bari geceleri iyi kötü uyuyo . Yani ne bu anlamadim benim gibi olanlar varmı ? Doktora götürdüm dün kontrolude vardi zaten diş dönemine girmiştir dedi gayet normal geçici bir dönem bu dedi ama inanılmaz ağlıyor uyumamak için direniyor halbuki uyku akiyo gözlerinden