Kızlar bebeğim sadece anne sütü alıyor. Doğduğu günden beri tuttu memeyi çok şükür, ilk başlarda ağzını kocaman açıp çok güzel vakumlar gibi emiyordu. 3-5 kere biberondan süt verdim onu da bilsin işe başladığımda kolay olsun diye. Ondan mıdır nedendir bilmiyorum şimdi sadece ucunu alıyor yine emiyor ama benim canım yanıyor belki süt de az geliyordur böyle emdiği için? Fikri olan var mı nasıl yeniden eskisi gibi tutturabilirim, 53 günlük bu arada