Kızlar 2 gündür öksürüğümüz var bugün hastaneye gittik burnu kapalı olduğu için öksürüyor dedi ciğerlerini dinledi birsey yok dedi..burnunu her 2 saatte bir yıkıyorum serum fizyolojikle demek açılmıyor öksürük olduğuna göre başına böyle bısey gelen oldu mu yada başka ne yapabilirim 🙏🏻